شما ثانیه دیگر به♦♥♦ علم و فرهنگ ♥♦♥ منتقل می شوید

منوی استارت به ويندوز 8.1 بازمی گردد

علم و فرهنگ

تبلیغات

منوی استارت به ويندوز 8.1 بازمی گردد

 

 

منوی استارت به ويندوز 8.1 بازمی گردد؟!

 

 

 

شنیده ها حاکی است در آپدیت عمده ویندوز 8 که موسوم به ویندوز 8.1 است، منوی استارت به ویندوز باز می گردد.

دیروز ماری جو فولی در زد دی نت و امروز تام وارن در Verge این موضوع را تایید کردند.به گفته تام منوی استارت کاربر را مستقیم به استارت اسکرین می فرستد.

 

 به هر صورت و به هر شکل، باز گرداندن منوی استارت، معنادار است. اگر یادتان باشد استیو بالمر بعد از عرضه ویندوز 8 و اصرار کاربران، با کمال پر رویی در کنفرانس خبری گفت منوی استارت را بازنخواهد گرداند و روی تصمیم خود پا فشرد.

 

 

اسم فانی شده ویندوز 8.1 را هر چند ویندوز بلو گذاشته اند، اما یکی از اهداف، بازگرداندن برخی منوها و آیکونها بعد از اعتراضات کاربران است که مدیران مایکروسافت البته این موضوع را دیر به خود قبولاندند .

حالا برای اینکه روی اصرار خود همچنان پا بفشرند؛ می گویند که استارت جدید مانند استارت در ویندوز ایکس پس و هفت نخواهد بود و کاربر را در وهله اول به صفحه اول یا همان استارت اسکرین بازمی گرداند.

واقعیت این است که سبک مترو استایل در ویندوز 8 ، که منوها پنجره به پنجره تغییر می کنند، برای کاربران دسکتاپ مناسب نیست و کاربران تبلت لمسی و اولترابوکهای لمسی ممکن است راضی باشند، اما بدلیل اینکه اغلب کاربران ویندوز 8 ، دسکتاپ و پل تاپ غیر لمسی دارند، بنابراین بازگرداندن منوی استارت(حتی با تعریفی جدید) می تواند کمک کننده باشد.

 





برچسب ها : ,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.